neljapäev, 28. august 2014

tahaks ka suudelda

Öösel peaks nagu magama aga ei ole und, ei tea isegi kes või mis mu une täna kaasa viis...homme külalisi oodata, peaks nagu välja magama..mida teha...jõin juba rahustavat teed,,mängisin arvutis..no mis veel võiks teha? Olen ehk armunud!? Objekt on olemas...aga kas ma sellist luksust  omale lubada võin - ei tea...Evelin pani lihtsa suudluse pärast USA-sse  minema....aga kui päris armunud olla jne. mis siis veel peaks  tegema  (tegelikult Türki ma planeerin küll sõita, aga mitte üksinda)...suudelda tegelikult tahaks ka --- kellele see küll ei meeldi!? Ja millegi pärast ka just võõra mehega...oh milline patt! Mis teha- mis teha inimeste natuurid on erinevad ja mõni tahab kogu aeg armunud seisundis olla - miks mitte kui elu seda võimaldab ja lapsed on suured ja laste isa on meie hulgast juba kahjuks lahkunud 
Vau kuidas tahaks õrnusi, hellusi ja armastust ja just  öösel kui pole und! Eelmine kord Türgis nagu oleks leidnud kellega suudelda, aga trehvasid kohe kolm korraga, no kelle sa võtad ja kelle jätad..oleks tahtnud ka natukene vanemat meest ehk jne.
nendega sai  lihtsalt veidi lobisetud ja Türgi Eesti suhteid arutatud ...pilt lihtsalt pulli pärast tehtud...oma reisikaaslane oli ju  pildi tegija
Aga Türki tahaks veel minna, mulle seal meeldisid lihtsalt mõned pisiasjad
nt. isted kohvikus, kuhu võis lausa sisse vajuda..või siis väike lillekene  irbis
samuti väike mäkke ronimime, kus ma eestvedaja pidin olema

Ei sel sügisel võtan ikka Lembitu kaasa. siis ei tekki ahvatlevaid mõtteid ja ei kipu teistega suudlema...ma ei ole küll esileedi aga  seda luksust vist omale ka enam lubada ei tohi..... mõnus niigi kokteili juua ja suudlusest unistada...
Ja kui  mees kaasas on siis ei peagi ju unistama...



ilusat päeva teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar