esmaspäev, 1. september 2014

tarkusepäeva tervitus

Ilusat kooliaasta algust kõigile !...minu aias valmis sel puhul esimene sügisene maasikas, kes tahab maitsta?
Ka  minu tark sõber saabus tarkuse päeva puhul Indiast ja tõi mulle kingituseks huvitavad lendavad elevandid
nii et mulgi sel päeval tegemist ja vaatamist....
Täna lähevad kooli ka Arvik ja Saki kaugel Inglismaal, samuti  kõrgkooli minijaid meie hulgas  on...
Olen küll ise õpetajaks õppinud aga löön lulli ja tööl ei pea käima..kahju, et koolides on õpetajate puudus - kuulsin seda täna raadiost ja hakkasin mõtlema...kuhu küll need meie ülikoolide lõpetajad kõik jäävad...no hea küll paljud lähevad välismaale...peaks siis  meie  ikka ka välismaalt tööjõudu rohkem sisse lubama tuua, sest Eestis olevat  2500 töökohta  praegu täitmata?! (see ei käi muidugi ainult õpetajate kohta) Aga arv on tõesti suur...mis siis meie väiksest Eestist saab, kui kõik niimoodi laiali jooksevad? mine või ise tööle, aga see tervis veidi niruvõitu....õde minust vanem aga õpetab veel tudengeid..Ilusat õppeaasta algust ka  talle, samuti   minu endistele töökaaslastele!
ja minu armsatele lugejatele, kes te vahel ikka salkate ka minu blogisse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar