reede, 12. september 2014

käisin shoppamas

Oi käisin üle pika aja  shoppamas, endale vajalikke asju muretsemas...oh väsisin päris ära...Lõunakeskuses on vähemalt armas  toolike kus istuda...aga seal kus mina käisin ei olnud
näe Lõunakeskuse omal on nii nunnu istuda ja vaatad  kuhu suunas tahad (pöörlev)
Aga mul on üks asjake kulunud ja pidin uue ostma, poe nime ei tohi ma nimetada siis ütlevad jälle, et minu  vanuses ja selliste asjadega veel tegeleb, aga mis vaja seda vaja ja pealegi see asi aitab positiivseid harmoone toota (õnneks L ja  poja ei loe mu blogi, ütlevad et see neid ei huvita), teisi inimesi vast ma selle teemaga ei häiri....tahan ikka vahel oma saladusi ka paljastada
Mul oli see asi olemas aga mitme aastaga kulus juba ära....nüüd siis ostsin uue...sel asjakesel  on kolm head omadust, esiteks kasutan millal ise tahan, teiseks ei saa  mingit nakkust ja kolmandaks ei jää rasedaks (kuigi see kolmas pole mulle enam oluline)
Voh niisugune ma olen ja selliseid tükke teen.....ja positiivsust kui palju!
Elus peab ikka kõik ära proovima ja mis ei tapa see teeb tugevaks.....ei taha mõnust ilma jääda ka...
Aga ilmakesed on ilusad  ja varsti saab  2 nädalaks Türki minna, kui juba lennata siis kauem kohale jääda, sest lend on omaette ettevõtmine , viimaste aastate  reisid ongi juba pikemad olnud....näis-näis kes kaasa tuleb..
aaa, shoppamas käies ostin ka veel kingitusi  sõbsidele sünnipäevadeks  ja kuna  ale trehvas olema siis päris mitmeid asju sai odavalt...
Aga see pilt on mu unistuste Türgis tehtud...mida vanem eit seda roosam kleit ja veel roosid ka


ilusat õhtut!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar