pühapäev, 28. september 2014

mehe haual

Käisin mehe haual, poja võttis elupuu maha, sest see varjas teisi kalmusid, ei elupuud ei tohi ikka hauale istutada, eks elu õpetab, aga kui just püramiidelupuu - nendel pole vigagi, need ei varja teiste plaate
Aga plats on  kuidagi väga tühi nüüd.....
paremal nurgas on mehe haud ja siinpool ema oma..õde armastab erinevaid lilli istutada ja nüüd on neid  paljuvõitu, aga selle rohelise põõsa ma tõin  kunagi vanaema haualt Arusaarest - see nüüd  ka juba  suureks kasvanud...kui istutaks teisele poole ka sellise, ei tea peab õega aru pidama......
Ema plaadi poolt vaadatuna need püsililled kuidagi liiga suured. ei ma mehe haua poole neid ikka ei pane, mulle meeldivad kevadel algul võõrasemad istutada ja jaanipäeva paiku tavaliste begooniatega need asendada, begooniad  on vastupidavad ja juba mu lapsepõlvest tuttavad, kui ema kõnnitee ääred nendega kaunistas, ka salviad olid ema lemmiklilled... püsililli ma vist ei panekski  üldse...eks kõik ole maitse asi..
Aga tore oli  surnuaias käia  ja  lahkunutele mõelda...kuidagi hing jäi rahule
pai-pai


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar