reede, 26. september 2014

ai-ai hambavalu

See hambavalu on ikka  kole valu, ajas mu öösel üles ja peale valuvaigisti ma ei osanud kuidagi sellest jagu saada...ei saanud enam magada, käisin edasi tagasi, vaatasin vahel peeglist et mis krt. seal suus nii suurt mürgelt teeb...valuvaigisti müjus ka nii aeglaselt....ei rohkem ma asja nii kaaugele ei lase minna, lihtsalt käin tihedamini  arsti juures
Tormasin hommikul oma arsti juurde ja õnneks ta on nii tore inimene, et tegi kohe lõpu mu kannatustele... tänapäeval on ikka hambaravi arenenud ja ei pea enam hirmuga  arsti juurde minema
Mäletan kui tulin ülikooli ja esimest korda läksin hamba arsti juurde, mul oli muidugi palju kivi kogunenud ja ka üks valulik auk....oi-oi see puurimine oli siis valus, mõttes palusin isegi jumalat, et see protseduur kiiremini lõpeks...aga õnneks mul on küllaltki terved hambad olnud ja ühtegi kunsthammast pole veel pandud...ma ei kujuta ette, et ma oma tundlikkusega saaks elada kui midagi võõrast on suus...noh  parandatud hambaid ikka on küll
Kunagi tegi mulle nalja kui mammuga  esimest korda hamba arsti juurde läksime....kui arst puuri kätte võttis, siis mammu toolilt kadus ja kiiresti ukse suunas punuma pani, ei aidanud mingi meelitamine ja arst ütles et vägisi ei saa ikka midagi teha...tulime sealt lihtsalt tulema...hiljem sai see  auk ikka parandatud aga ühe teise arsti juures ... õnneks mammul pole  eriti vaja olnud enam hambaarsti külastada, sest tal on vist minult päritud  tugevad hambad
Armastan praegugi porgandit närida ja muidugi nätsutada...
Aga hommik on täna ilus päikseline ja hammas enam ei valuta  ja külalisi on oodata  ka muid positiivseid elamusi
kallistus teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar