kolmapäev, 3. september 2014

oh seda tütrekest küll!

No on mul alles hea laps, mõtle saadab mulle raha ja veel nii palju...ega talgi  see raha kergelt tule, aga  tahab mind aidata...

see on pilt temast, kui ta  doktoritööd Rootsis kaitses...tark tüdruk, mul ei ole tema kasvatamisega muret olnud..  aga ta on ka väga helde ja hea!
Täna mammu tuleb ja toob mulle raha, et Rootsist saadeti..suur tänu sulle kallis  tütar! Aga sa oled ju selline heakene ja heldekene, jõuad kõiki aidata....
Mul tekkis selline probleem, et vaja suurelt  maja seina remontida, majal alumised palgid mädanenud ja mehed kiskusid ühe seina osa   lausa üles, L-l  sõber abiks...aga see töö kõik on väga kallis ja viga on just minu seinas (1/3 on  sellest kahekordsest majast on  minu oma) Lembitu poole peal on kõik õnneks korras....
pilt on tehtud talvel, sest suveti oleme siin suvilas...aga seal nurga taga ongi pool seina nüüd vahetamisel ja muidugi vundament jne...Üldiselt kallis töö
Hea, et tütrekene  toetas, nüüd  tulen kindlasti omadega mäele, eks L ka aita, aga ta alles vahetas autot  ja nagu ei osanud ette näha, et selline mats  kaela sajab...
lihtsalt märkasime, et sel suvel on üks sein altpoolt niiskeks läinud ja  siis selguski, et osa palke on vaja  välja vahetada jne.
Niisugused probleemid mul siis praegu, aga aeg teeb oma töö ja mehed juba nädal aega peal, talveks saab kindlasti korda
Aga sulle tütreke. kes sa mind ikka loed, suur kallistus ja veel kord südamest tänan abi eest...Suele ka kalli!
 pai-pai kõigile










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar