esmaspäev, 29. september 2014

olen vist sõltlane

Olen vist ka arvutisõltlane...igapäev pean ma sinna pääsema , samuti blogis midagi kirjutama,    teisi lugema ja ise midagi veidi kirjutama või pilte panema....
vähe sellest on hetki, et ma mitte midagi teha ei taha, siis mängin.. kunagi oli digger mu lemmikuks siis Angry Birds (tänu lapselastele) ja nüü ajan lihtsalt mune taga ja  siis pole vaja mitte millelegi mõelda, nt. selline variant
sellega ma praegu tegelengi, kuigi õues on ilus ilm ja sügisesed  aiatööd ootavad...aga momendil tahan lihtsalt oleskleda ja mitte millelegi mõelda......hea, et praegune elu seda mulle lubab...linnas vaja koristada, aga L tööl ja bussiga ei taha sinna sõita
Muidugi kalli külalisega peab ka tegelema, aga praegu ta  peab kusagil loengut, lõuna paiku lubas läbi tulla siis valmistan midagi maitsvat, L tuleb alles õhtul..
Nüüd võtan ennast  kokku ja lähen porgandeid üles kaevama. sest töö tahab ka tegemist..
aga munakesi on ka põnev taga ajada, mul on neid variante mitu, keerulisi mänge ei viitsi mängida
Ilusat päevakest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar