esmaspäev, 22. september 2014

synna loomaaias

Nii mõnus oli olla  sünnipäevapeol loomaaias, rebasemäel oli selline tore istumine...pereisa küpsetas meile saślõkki ja  perenaine oli maitsva koogi kaasa teinud....lausa nautisime seda olemist....sünnipäevalaps oli rõõmus ja puhus ise oma küünla, kaasas oli tal
 ka  tark loeraka. kes ise  kõneleb, no see on vahvam mänguasi, mis ma viimasel ajal näinud olen....kui tal kõhtu puudutad, siis ütleb "Ära kõdista", kui kätt siis "see on minu käsi" jne...igal juhul minagi suhtlen rõõmuga sellise t koerakesega...
Peale sünna pidamist läksime siis  loomi vaatama . mina  nagu suur suudleja tahtsin kohe  kaameliga suudelda, sest ta mokad nagu kohe kutsuvad,  aga L keelas, et kaamel hammustama ka veel...no see on liiast
ahvid (minu lemmikud lemmuurid) kiskusid parajasti kui puurist möödusime ja panid siis puu otsa, päike paistis nii, et fotot teha ei õnnestunud. ...aga ühest liikumatust ahvist sain pildi, teised kõik magasid peale lõunasööki

kuid need sõbrad tahtsid  mind küll näha ja tervitada, eks ma tegin siis ka neile kitse häält....






krokodill oli sügaval peidus, ainult selg paistis, ega ma ta lõugu eriti näha tahtnudki....
Aga jalad löövad veel tänagi tuld välja, sest käimist oli nii palju ja ninasarvikuni me ei jõudnudki..ei tea kas Edgar poseeris seal või mitte.....
Täna  tilgub õues vihma ja kastab ilusasti kõik ära, eks loodus vaja ju ka vahel vihma....nii mõnus september ja lehedki veel puudel rohelised
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar