kolmapäev, 10. juuli 2013

jookstes metsa

Tormasime siis L ja ta sõbraga  metsa.....mõtlesime, et jõuame  enne teisi murakad ära korjata (minu maksale head)... olidki murakad  alles ja mina uhasin  mööda põtrade radu, sest põdrad veavad  seemneid laiali ja nii need murakad paljunevad.... korjasin nii isuga, et ei olnud aega pilti ka teha, mehed olid kusagil kaugel....metsast väljudes sain paar murakat ka pildile ja  seene moodi asjad (õigemini sitaseened)







 Oi kui tore on metsas olla, hommikul linnud lausa kooris laulavad...raske isegi neid häälte järgi eristada..mõnusalt kuula ja nopi ilusaid punakaskollaseid  marju...sain suure-suure naudingu osaliseks..
kui tee peale jõudsin helistasid mehed, et kuidas metsast välja saab...nemad olid künka peal istunud ja õlut maitsenud, marju nagu polevat tähele pannudki....ma siis õpetasin  -
  tulgu nii, et päike selja taha jääks (metsas ikka päikse järgi või kui päike ei paista siis puud on põhja poolt samblased)

2 kommentaari:

  1. Ega minagi lubadeta pole kallid neiud ärevil...aga miks teie ärevil olete...olete vist sama rahutu hingega kui mina....aga mina hakkan Kablisse kablutama
    ilusat õhtut

    VastaKustuta