kolmapäev, 17. juuli 2013

tantristlik seks

Lugesin teiste blogisid seksi teemal ja arvan, et kõigil on õigus...võib nii ja võib naa..eks inimene vastavalt oma olemusele peab kõiki proovima...on tuimi mehi  (ka naisi) kellele pits konni särtsu lisab, kes muidu ei viidsi poositada...on inimesi kes  on väga loomingulised - see avaldub ka seksis....nii et kuna need napsid on ikka välja mõeldud siis peab ka neid veidi maitsma, et ennast lõdvestada....mõni inimene on väga pingul ja isegi seksi ajal krambis (õlu- vein aitavad )
On ju ka inimesi kes üldse seksiga ei tegele..kui mulle  ülikoolis seksoloogiat loeti siis lektor ise ütles, et kõigile pole seda rõõmu siin ilmas antudki
Muidugi olen nõus teistega, et kainelt on  orgasmi tugevus tajutavam ja päris purjus inimesel ei maksaks sellega tegelda, sest ta ei mäletagi mis see on ja kus see asub..
  Arvamusi seksist ja selle mõnudest on palju.kuni  tantristliku seksini ja tshakrade avamiseni välja..... see foto (aut.Shutterstok)
on fragment Indias asuva templi  tantr.seksi temaatilisest skulptuurigrupist
Lugesin PL-t  D.Leitmaa  artiklit tantrafestivali kohta ja jagan tema arvamust, et tantristlik lõõgastumine seksuaalsuse avamiseks on  minu jaoks tume maa  ja mina mediteerides tshakrasi avada ei oska kuigi käisin  Intuitiivteaduste kursustel (I.Luhaääre juhtimisel)....ei valetan,  joogaga ennast  lõdvestada küll oskan                                                                                                                            
Artiklist sain teada, et Eestis toimus esimene tantrafestival (tuleb välja et tantriste on meil päris palju)
Ürituse lõpus pidi orgia tulema , kuid autor leidis, et  temale aitab ja ta  ei jäänudki  ürituse lõpuni 600 alasti inimese tegevust jälgima..ka mina vist sellest aru ei oleks saanud ja mulle piisab seksist ühe mehega.                                                                                                                                      
  Vau, mul   on   seksis  siiski veel palju avastamata  .....peab ikka Indiasse minema asja uurima                                                                      ilusat päeva teile!                                                                                                                                                                                                                                             






                                                                                                                                                                                                                                                                                 

5 kommentaari:

  1. Kuidas siis nende Hiina meestega jääb? Alles pidid sinna minema, nüüd juba India. Just nagu teismeline. Ise ka ei tea, mida tahad. :D

    VastaKustuta
  2. Jah nii see on..kas sa ei tea et vanainimene muutub lapseks, pealegi - mis meelel see keelel, mõjutab ka ümbritsev info...aga enne surma tahaks ära käia nii Hiinas kui ka Indias..praegu aga põen Kablis külmetamist (meri ja tuul olid ikka külmad) ja ehmatuse tagajärgi..pikutan, loen, ristsõnad jne.pole isegi oma armsasse järve saanud...pean paranema, sest varsti saabuvad mu silmarõõmud, meeste peale pole praegu aega..
    aga sulle pikk pai

    VastaKustuta
  3. Njah, olen ka selle tantristliku seksi kohta lugenud...Ja tuleb tunnistada, inimeste tähelepanu köidab kohe see sõna teine pool, mis viitab tavamõistes suguaktile. Kuid tegelikkuses ei pidavatki see mehhaaniline akt kui selline olema tantristliku seksi puhul põhiline. Olulisem on partneri tundma õppimine ja temasse suhtumine. Tantristliku seksi puhul on armatsemiseks ka teisi väljundeid ning nendest võib saada hoopis suurema naudingu :)

    VastaKustuta
  4. vau, mind hakkab asi huvitama, kuigi mina trehvasin ise ka ühe meie guru juhendamisel selles osalema, aga katkestasin seansi kuna mulle tundus edaspidine
    üle mõistuse käivat..aga sind, puhvet tänan minu teadmiste täiendamise eest!
    ilusat päeva!

    VastaKustuta
  5. Jee, mul on ju Mari L "Tantristlik massaaz! Lausa kahes osas. kuid keegi ei ole minu peal seda katsetanud ja mehed ei ole ka endale lsknud teha, ütlevad, et see viidab aega, Mina küll tahaks vaadata, kuidas mõjub, aga kus ma masseerija saan, hakka või raha eest palkama. Egiptuses oleks tegijad olemas, kuid nad ei mõista meie keelt...maru hea idee tuli

    VastaKustuta