pühapäev, 7. juuli 2013

kontsert botaanikaaias

Vau, me käisime  eile kontserdil...nii põnev oli,,, Trt.Big band sai 15 aastaseks ja eesti parim saksofonimängija LSaarsalu - 65. Sel  puhul toimus  Trt. botaanikaaias dzasskontsert..Mulle väga meeldis kuidas LS tuli  saksofoni mängides lavale (rahva seast läbi jalutades)... tekkis eriline tunne.... õhtuse päikese kiirtes saksofoni improviseeringust isegi ümbritsev loodus helises...vast igaüks tajus, et see muusikaheliseb just temale...väga ülev tunne! 
Külas oli ka   jazztrio Uppsalast....sansoone laulis H.Hanson....looduses on kontserdid tõesti ilusad ja muusika heliseb kuidagi eriliselt..LS oskab kohutavalt hästi saksofoniga improviseerida, isegi tango kõlas kuidagi  omapäraselt selles kaunis kohas....see lausa kutsus tantsule ... arvan, et kontserdi külastajad
said suure elamuse
kohtasime oma sõpru, kohvitasime ja saime lõpuks jubedalt naerda kui ma jutustasin oma viimasest teatrikülastusest...teistele pakkus nalja kuidas ma ei tahtnud jälgida peategelase enesetappu ja kuulata pikka aariad.. see oli nii traagiline ja kestis kaua et  mul  hakkas halb ...et tähelepanu mujale juhtida  hakkasin orkestri mängijaid jälgima(olin 1,reas), mõned pillid mängisid tihedamini kaasa, mõned harvemini ja  pasunad väga harva (mehed haigutasid ja neil oli umbne), tahtsin nende toonust tõsta ja et nad ei tukuks pilgutasin neile silmi..sellega sai  nalja..aga et mu jutt suurest sümfooniaorkestrist nii primitiivne oli siis kõik südamest naersid..kui ma püüdsin oma tarkust tõestada nimetades pille valesti - naersid  nad veel rohkem...lõpuks sain ma aru kui loll ma olen..aga isegi kodus veel ajas see mind ennast ka naerma (ei ma ei oska seda nii kirjeldada, et teie ka naeraksite)

ma ei oska neid pilte ka koomale ajada (mammu kui loed mind aita)
kaunid vaated     Trt. Botaanikaaiast



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar