teisipäev, 9. juuli 2013

Türil käik

Türile sõit oli mõnus..... sõitsime Põltsamaa kaudu siis saime ka vanaemade ja tädide haudadel lilled kasta  ja esivanemaid  hetkeks mälestada...aga Türi võttis meid vastu ilusa lillede kompositsiooniga nagu kevade pealinnale kohane
Ajasime oma asjad korda, vaatasime veidi linnas ringi ja tagasisõit....aga mida võib imestada, tee ääres ei olnud ühtegi ujumiskohta..jah keskeestis ei ole ju järvi ja minu laukad jäid meie marsruudist kaugele..otsustasime siis Põltsamaa jõkke karata...aga seal pidi kahjuks ainult roomama, ujuda ei saanudki  kuna käisid remonditööd ja tamm oli alla lastud.......uhhh kui külm vesi oli aga ennast jahutada oli ikkagi mõnus

kodu jõudes võttis meid kassikasvandus vastu, sest steriliseeritud kiisudel on tekkinud  kahepeale ka üks peigmees ...lihtsalt miilustavad
ja mängivad
kui ma pilgu taeva poole tõstsin siis tervitasid mind ka imelised punased pilved....nii armas vaade
kalllllliiiiiiii

6 kommentaari:

  1. me täname, me täname suurt õpetajat
    kalli

    VastaKustuta
  2. Ujumiskohti Tartu-Türi marsruudil peab lihtsalt teadma, neid eriti ei reklaamita: Türi tehisjärv, Paide tehisjärv, Pilistvere järv, Eistvere järv, Pajusi, sealsamas Põltsamaal Kamari järv... järgmine kord võin juhatada :)

    VastaKustuta
  3. ma tänan, ma tänan...aga mars-l Türi-Võhma rist-Arusaare- Põltsamaa-Tartu tee ääres ei trehvanud olema midagi...kõik need kohad jäävad kõrvale, olen ise Imaverest pärit ja lähedal vanasti järvekest ei olnud, käisime Võrevere-Jalametsa laugastes ujumas...külastan neid laukaid vahest praegugi - seal on mõnus pehme vesi ja raba hõng(tegelikult olen sündinud Jalametsas - seal ei ela praegu kedagi)...
    aga tore et sa orienteerud hästi minu mängu- ja koolimaal (õppisin Türil jne.)
    olen mõneski sinu mainitud kohtades ujunud...

    VastaKustuta
  4. Ega jah, need kohad sellel marsruudil tee peale paistagi, aga võhma-põltsamaa tee lähedal on nii Pilistvere jui Venevere järved, mõlemad mõnusad. Tervitab Tartust pärit Imavere elanik :)

    VastaKustuta
  5. Suur tänu tervituste eest, süda läks kohe soojemaks kui kodukandi inimest kohtad! Kuulud kindlasti noorema generatsiooni hulka? Ega me sugulased pole?!Ka sulle palju tervisi!

    VastaKustuta