kolmapäev, 31. juuli 2013

minu "rotipojad"

Oh, täna sai rotipoegadega Toomel möllata (ema kutsus mind Siberis "kalliks rotipojaks" see oli tema kõige suurem armastuse avaldus mulle) ka mina  olen harjunud oma  lapsi  selle nimega hellitama)
Tegin nendega Toomel komejanti , musimäel musitasime ja orus lasime  uperpalli, rotipojad naersid
end ribadeks....

..siis vaatasime tennisemängu ja maandusime lõpuks Ülikooli peahoone ees, seletasin neile, et oleme kõik selles suures koolis käinud (nende ema, isa, tädi ja mina) lõpuks poja viis meid pitsat sööma...
aga  õhtul oli meie järvekeses suur ujumine, kuna lisandus veel L, mina hüppasin pea ees vette ja rotipojad harjutasid sama, ka vee peal seismine pakkus neile huvi..
üldiselt nalja sai!

siin on üks suurem rotipoeg ka veel

kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar