reede, 5. juuli 2013

Tiibetisse

Ei noh, huvi on esimese maa peal olnud tsivilisatsiooni vastu nii suur, et vaja vist Hiinasse asja uurima minna...siin on praegu nii kuum, et hea on vist olla Tiibeti koobastes, munkadel ka siis seltsi...Anne oskab mul küll hiina keelt, aga ta sõidab kahjuks Rootsi....üksi ikka igav sõita, L saatis mu selle  ideega põrgu.. Aafrikasse sain ta veel kuidagi  kaasa meelitada...aga nüüd ajab sõrad vastu...
Alice, kas sa ei tahaks tulla?...näeme hiina kultuuri ja puha ja sõidame kohe Tiibetisse  kohale, et ise asja uurida....sellise asjaga ma pole veel elus tegelenud ja see pakub  huvi..pealegi hiina mehed!? (pisiksevõitu on kuid väledad)  Võibolla jõuame   müüril ka veel ära roomata ( ma kõrgust kardan) ...oi kui kihvt!!
Tark sõber lubas odavamad piletid organiseerida ja ristiema (puhaku ta rahus) raha on mul  veel veits alles...nii et minek....sest kui Hiina on tõesti inimkonna häll siis  peab seda imet nägema...Aafrikas juba küll meie esivanemaid nähtud....aitab (ja nad seal omavahel materdavad ka veel)....
kui ma targematelt pärisin, et miks on erinevad inimrassid olemas kui inimene on ühest ahvist pärit  siis tark sõber ütles, et eri ahvidest, hiinlased nt. kitsasilmalistest, aafriklased - tumedatest...oi oi ma lähen  raamatust vaatama milliseid ahve veel on
mis tõugu mina siis olen?
Ei saanud targemaks... hakkan parem hiinareisiks valmistuma....oi see saab põnev olema....
Alice, kas tuled siis kaasa?
kalli kõigile


2 kommentaari:

  1. Ei mina saa Hiina mehi vaatama tulla, sest mina alla 1.85 ei vaata. Mina pean mehele täpselt lõua alla ulatuma ja siis on paras pikkus. Pealegi mul raha põle. Mul pole veel ükski rikas sõtse ära koolnud.

    VastaKustuta
  2. No küll on kahju! mehed on seal tõesti lühikesevõitu...aga me lähme ju tähtsat avastust uurima... ja ma mõtlesin, et enne sügist vist ei saa, sest seal ka maru kuum ja mul vaja ikka need juubelid enne maha pidada..aga sinust on rõõm kuulda ja ehk mõtleme midagi muud põnevat välja, sest pulli peab ju vahel ikka tegema

    VastaKustuta