teisipäev, 23. juuli 2013

tantramassaaz

Kuna võtsin tõsiselt tantramassaazi õppimist raamatu  "Tantristlik massaaz" (autor M.L.)  järgi siis vajasin ka kedagi, kelle peal seda katsetada ....oh ei, unustasin, ma ju  vaatasin veel ka naistekast  täpsemat infot selle kohta ja nüüd olen nii tark et oli vaja  ka seda õpitut kellegi peal katsetada... aga kedagi peale Kytti  ja L läheduses ei olnud....nii see läkski ja ütlen ausalt- massaaz mõjub küll! Need 2 katsejänest magavad juba teist ööd järjest ja vist niipea ei ärkagi

Aga ise olen nüüd sellest tööst nii väsinud, et ei ole undki...
hea, et ma nooremalt seda massaazi ei osanud muidu poleks aega lapsegi muretseda olnud, rääkimata sellest, et kasvatada neid sellisteks nagu nad on ja kui ma ise oleks mehelt ka seda massaazi nõudnud, siis poleks vist aega enam muuks üldse  olnud...muudkui masseeri ja ole õndsas olekus (sest see orgasmi tunne on tõesti väga hea tunne ja selles olekus võiks ju kogu aeg viibida)
Ei, noh mul oleks nüüd vaja leida inimene kes ka mulle seda asja teeks, sest need katsealused ei mõtlegi enam sellest tundest ärgata....
Alice, sa selline hea inimene, äkki teed mulle seda massaazi (kui ei oska ma õpetan) aga oma mehele tee kindlasti, eks?
Aga nüüd lähen välja jalutama ja öö hääli kuulama..sest loodusehääled panevad mind kindlasti magama....
ilusaid unenägusid teile!

2 kommentaari:

  1. proovi,ehk saad selle sealt lilledega teki alt nõusse!:):):)

    VastaKustuta
  2. Tuu ei viitsi..aga võta Anka kaasa ja tulge 09.08. suvilasse, laulate gürsale oma idamaist laulu ja tuletame meelde, kuidas ma sulle "tiho v lesu.." Kiiev-Moskva kiirteel laulsin, et sa magama ei jääks...paistab et sul on töö juures igav, leiad aega ka minu soperdiste lugemiseks...mul aga nagu haigus küljes ja ega vanad vead ka kadunud pole, ainult mees on teine..ootame siis (Lii, kaja jne.)
    musi sulle ja ankale

    VastaKustuta