neljapäev, 4. juuli 2013

oh seda värvimist küll

meil käib siin  suur akende värvimine, mammu lubas täna ka mulle appi tulla, seltsis segasem....vaja kõik korda teha sest tütrel tuleb juubel, ka poeg sõidab kaugelt maalt oma poistega kohale ja jääb paariks nädalaks..ma pean siis vist vanaema rolli sisse elama ja noortele puhkust andma..5 ja 9 aastaste poistega veel tegemist.....nii et mul külalisi Rootsist ja Inglismaalt oodata
aga mis puutub akende värvimisse siis mina ei jõudnudki veel neid ribasid kleepinuda  ..sest oleme niigi juba koos kassidega üleni värviga koos...vähe sellest, Kytti  päterdas oma värviste jalgadega üle põranda ka veel..tahtsin talle nahapeale anda aga tema hüppas teisest aknast välja...jeerum. jeerum  nüüd lapp kätte  ja muudkui puhastam...käed ja ise värviga koos ei saa sellest soodomast fotot ka teha..
issake, see veel puudus..nüüd tuli  teisest värvitud aknast sisse Meeri  vaatama mis toimub... haarasin harja ja tegin ka temale tuule alla...panin kõik aknad ja ukse kinni ja siin ma nüüd seisan nagu lumememm ja hingan seda mürki sisse, aknaid ja uksi avada ei saa - kassid ja muud lendavad objektid kohe uudistamas...  ei tea kust kohast  puhastamist alustadagi  kas endast või toast ...ha-ha-haa..  ega kassidki siit puhtalt pääsenud... ha-ha-haa Kyttil veel sabaotski  valge...(vt-sin aknast)........krt. ma pean ju neid ka puhastama hakkama, aga kuidas ma nad kätte saan!? nad ei saa ju värvi ise lakutud.......üldiselt PKV päev...õues nii kuum....süda taob... ronin keldri ennast jahutama ja asja üle aru pidama....ei puhastusvahend ja pang ka kaasa...(.oh kus on mu suur värvija anka nii oleks teda vaja?)
kui keldrist ükskord  välja ronin kirjutan edasi
värvine pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar