neljapäev, 3. oktoober 2013

Jälle Vahemere äärde

Pühapäeval on siis Vahemere kaldale lend...tänu ristiemale, kes oma  tööga midagi järele jättis, saan  ma ka omale sellist luksust lubada ... minna puhkama  kaheks nädalaks  Costa del Soli , sinna kus  paljud eurooplased käivad...aeg on veidi hiline, aga me ujume  ka külmemas merevees...eelmine kord kui me Costa del Bravas käisime oli lausa tormine meri..lained  loopisid meid randa...omaette elamus, kui aga tahtsin laineid lähemalt pildistada, viskasid nad minu märjaks ja viisid kaasa mu kalli mobla
Nüüd on mul parem mobla ja teen sellest päikselisest rannast  pilte.
Eelmisest reisist tuleb meelde kuidas ma ühele kokale"  Besa me muchot " laulsin ja  ta oli alati me vastu nii lahke ja  tihti laulsime veel seda  laulu koos (tänu sõbs Mallele, kes mulle  mõne laulu hisp. k õpetas)...mul on huvitav mälu...oskan päris mitmes keeles mõne laulu. mis on meelde jäänud filmidest.....oi " kes koera saba siin jälle kergitab" - ma lihtsalt armastan laulda!
Need pildid on Costa del Bravast
kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar