esmaspäev, 21. oktoober 2013

oh seda nalja

Saab siin ilmas ikka nalja ka...mul on uus hobi - ma võtan nüüd joogat tõsiselt...Joel, me koduhoidja tegeleb tõsiselt joogaga ja on taimetoitlane ...sõidab paari päeva pärast talveks Indiasse , kohtub seal ka Dalai-laamaga..J tahab  jooga õpetajaks saada, on juba mitu aastat sellega tegelenud ja talved Indias veetnud...
 Mina siis mõtlesin, et proovin ka seda taimetoitlust...peale Hispaanias nuumamist olen juba kaks päeva hakkama saanud....aga üksinda igav  tegeleda nende asjadega..L naeris mu välja...kuid Kytti on minu poolt ja me kahekesi harjutame...J oli talle kalade kõrvale rohuliblesid juba harjutanud, samuti joogast talle rääkinud
Alustasime Kyttiga ka joogat....proovisime jalad enda alla panna, tema tuli sellega toime.....mina pingutasin ja pingutasin - puusast käis üks nõks läbi ja nüüd ma lonkan (kuid küllap pulmadeks paraneb)..turjalihaste lõdvestamisega tulen mina toime aga tema ei lase käppe kohe kuidagi seljataha  kokku panna...viskab ennast pikali ja hakkab minuga mängima!? ei selle harjutuse õpetamiseks temale kulub mul energiat, pean vist suitsu latikat minema sööma ( külmkapis)... aga taimetoitlus!?  tuli meelde...kass limpsas ka keelt (talle tuli meelde kui ma kala pea talle andsin)....läksime siis selle delikatessiga  maiustama..ei ma vist kalast-lihast loobuda ei saa- kass on samal arvanusel.....aga joogat me veel harjutame  kui ma lonkamise lõpetan
lähen siis longates  kass sabas lehti riisuma
kalli teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar