kolmapäev, 30. oktoober 2013

kanged poisid!

No peab meie noortele au  andma Laur ja S võtsid jalgrattastega  külmade ilmade aegu matkaraja   Oandu- Ikla ette..sõitsid  485 km  ringis läbi ja ööbisid  miinus kr.vahel lausa lageda taeva all ...ikka tõelised matkajad ....laur tuli  hiljem õhtul läbi....ma lausa ehmatasin et paljad sääred..tema aga naeris, et harjunud ja linnas palju soojem kui rabade vahel
 ...hea  et sellised rajakesed meil on tekkinud...
ma tüdrukuna  armastasin ka rattaga sõita, oli isegi 3 järk olemas...aga Tln-s krossi sõites (kaitsesin Põltsamaa au) lendasin ja murdsin väikse  sõrme  - siiani kõver ja rohkem ma  võistlema ei kippunud, elasime siis õega Põltsamaal ja õde tegi kergejõustikku, oli kettas ja kuulis üks tugevamaid - lausa meistersportlane....küll ta tegi hommikuti ka mulle rivitrilli - pargi vahel võimlemine ja siis külmas jões pesemine....hea et hing sisse jäi! Aga olen talle tänulik, sest ka hiljem käisin mitmed aastad Tartus tervise võimlemise rühmas .. ..nüüd ei viitsi, aga hommikuti ikka vahel võimlen.....
mammukest ei ole ammu näinud (tal see suur õppimine käsil)...ka Alice (mu põhi com-ja) on vaikseks jäänud) eriti enam ei blogita...eks tal ole oma suure perega tegemist - tublikene!
Läksin igavusest facebooki..leidsin sealt kohe oma naabritüdrukud ja mitu kursusekaaslast üles......nii et nüüd mul kirjutamisega  päris tegemist...ei tea kas Joel jõudis juba Indiasse kohale?  Aaa tuli meelde -  mul ju  varsti tuleb  tark sõber Hiinast...
päikseline kallistus Tartust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar