neljapäev, 10. oktoober 2013

kassipojake

Oh, ei saa siin ilmas  ikka alati rõõmus olla...tegin eile oma õhtust jalutuskäiku ja basseinide juures ühest nurgast tuli välja väike must kassipojake...issake mu  süda lausa  jõnksatas....kuidas küll must kassike selle kuumusega siin elada saab!? Lõunamaades kassid ikka heledamad... õhtu hilja poeb see kiisuke kuskilt välja , et midagi süüa saada, aga pole ju midagi....läksin siis sööklast võtsin salv-a veidi kala...kui tagasi jõudsin kassikest ei olnud enam...aga see lugu pani mind jälle mõtlema - kui palju loomi ja isegi inimesi nälgivad..kuidas see emake loodus  laseb siin ilmas  seda küll juhtuda....
 Meie kiisuke siin - temal on seal vähemalt söötjad olemas..(.Joel kui viitsid kirjuta siia com-ri paar sõna.9.sellest kuidas teil läheb
Elus ma ikka olen kohanud  kannatajaid ja hulkuvaid loomi, olen püüdnud neid aidata...aga ei jõua ju kõiki aidata ka...eelmine kass oli mul samuti tänavalt võetud....Siberis päästsin ühe kassi kuristikust, kui ära tulin, siis ema oli ta naabritele andnud...elus on ikka palju ebaõiglust ja sellest ei saa kuidagi julmalt mööda minna....kurb...
Ei saagi täiel rinnal seda  loodust ja merd nautida.....mõtlen ikka sellele kassikesele - kus ta praegu on ja kas ta jääb selle kuumaga siin  ellu. Teised ütlevad mulle alati, et mis ma kõikide pärast  muretsen  aga mis teha, mis teha - olen selline  loodud..
Ei tea kuidas mu tütrekeselgi seal kaugel võõral maal läheb...pole tal kellekagi eesti keelt rääkida, H-ke kauge tervitus sulle ....meil  kõik OK
Oh unustasin end mõtisklema....homme jälle päev ja see tuleb kindlasti  rõõmsam
pikk pai kõigile!

1 kommentaar:

  1. Hola hola!
    Kassiga oleme juba sõbrad:)
    Eilseks putkasin korraks Soome viisajahile ja Lauri käis gurmeerimas ja spatseerimas:)
    Buenas días!

    VastaKustuta