laupäev, 12. oktoober 2013

palm ja kuu

Oma kiisut söötes vaatasin taeva poole....nii armas pilt palm ja kuu
Kas tõesti seal kusagil kaugel elavad hinged (nagu mõned arvavad), kas ma eelmises elus olen tõesti hispaanlane olnud (nagu R mulle kunagi s.a. järgi horoskoobi tegi)....tõesti ma olen sama kiire jutuga nagu siinne rahvas ja midagi on mulle nagu tuttav.....ehk on siis minu kehasse hispaanlase hing asunud!? Naljakad need teooriad, aga minu laste isa (medalitega lõpetanud) arvas alati, et me oleme kosmoses katseplaneed ja et targemad olendid juhivad meid ja tekitavad erinevad usud ja ususõdadesse meie maailm hukubki!?
Aga mulle on kasulik mõelda, et kui ma suren siis läheb hing kosmosesse rändama...
söötes seda kassikest mõtlengi, et ehk temal on ka kellegi hing ..saab niikaua kui mina siin olen kosuda ja jõuab ehk edasi elada ja omale koha  teiste kasside sees välja sõdida

seal trepi all ta ongi aga ta käib ainutl hilja õhtul väljas...ma olen kala talle visanud ja siis liigutamata seisnud ja vaadanud kuidas ta sööb (nii kõhnake)
üldiselt ilus õhtu ja ma lähen nüüd magama, L tahtis veel flamingo tantsu vaadata
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar