reede, 18. oktoober 2013

viimane postitus Sol-t

Istun siin mõnusa vaatega tugitoolis ja saadan viimase postituse Solist teele
Hommikul vara läheb lennuk kodumaa suunas....mere äärde täna kahjuks enam minna ei julge, sest eile üks kohvikupidaja (keskealine mees) tegi ettepaneku - tulgu ma tasuta lamamistoolile, et mis ma siin liivasees püherdan, mina vastu oma vigase ing. k. et mulle nii meeldib...siis tõi mulle tassi kohvi ja  tahtis nagu mind oma ruumidesse kutsuda...mina keerutasin , et vana selliste tutvuste jaoks jne.
tema et käin küll ja et olen ilus jne.. mina hakkasin ära tulema ja läksin ennast pesema, tema  abiks, vajutab nupule, et vesi jookseks....tõmbasin siis märgadele suspedele kleidi peale ja aurasin ära ...ta hõikas järgi et tommorow see
 L koos noortega  matkab tänamägedes , ma ei tuleks sellega toime , tahtsin rohkem meres olla...ei tea kuidas mulle-vanale inimesele need mehed ikka külge kleepuvad!?
Egiptuses olin L juuresolekul ühega hädas..L pandi eesruumi teed jooma ja mind viidi taharuumi kaupa vaatama (seal avalikult pakuti (vene k.) raha eest üks väike seks....ma keeldusin, ja ähvardasin, et mees lööb ta maha... maadlesin kuidagi tast mööda ja hüppasin L-e turja - et laseb mu  oma  silme all läbi seksida......siiani L-a naerama, et mustad ikka tahavad põhjamaa naisi (olgu nad siis sandid või vigased)
Nii ma täna siis logelen hotelli juures ja ujun siinses basseinis......ah,unustasin,  eile saime  tantsida aegl. valssi, rumbat ja sambat.....minul õhtune koormus  käes (kuigi L tuli väga väsinuna oma mägedest - kus olevat miljonilin vaade ja nad sõitsid kõist.üles)....täna läksid teise kohta, kus on ka härjavõitlus ( muidugi tahaks ka minna aga süda selliseid koormusi ei luba....armuda lubab küll
 Tulka on tubli! organiseerib meestele  igasuguseid kult-i üritusi ja põhiasi on see - et kolm põlvkonda on koos!!!
Minu põlvkonnad on laiali maailmas, aga Corfu s. olime küll ükskord koos....
kohtumiseni siis kodumaal!

1 kommentaar:

  1. Paljud naised/ mehed sõidavad sel eesmärgil, et seksi saada, kui meest pole -kust sa seda seksi ikka saad. ja eks mehed teavad ja kasutavad ära , pole ju vaja muud teha, kui poolpaljale naisterahvale mesimagusat juttu ajada. Ja kui veel näevad et naised on ilma meesteta, siis proovitakse ikka külge lüüa . Hea et sa õnge ei läinud . Pole ju neid haiguseid vaja. Soomlased reisivad tavaliselt ikka koos perega ja siis ei teki sellist olukorda.

    VastaKustuta