neljapäev, 17. oktoober 2013

päike tõuseb mere tagant..

Siin päike tõuseb mere tagant....kui ma oma rõdult hommikul vaatan siis näen kuidas päikese kiired hakkavad mere tagant tulema ja siis  seal ta ongi - päike ise
Eestis Kablis ma tavaliselt näen kuidas päike merre loojub, aga siin vaata imet - lausa tõuseb merest...me aknast on meri näha....nii imeline vaatepilt... oh siin saab nii palju ilusat näha..
täna mere äärde jalutades nägin, kuidas kaks imeilusat õit aia vahelt mulle otsa vaatasid
See oleks nagu hommikune tervitus mulle looduse poolt....aga ka ilusaid mehi on siin palju..meie rets-is töötab üks väga ilus härra....kui otsa vaatab siis lausa süda  jõnksatab, mulle on alati meeldinud ilusad silmad (temal need on), sügavalt sinised ja tundelised.....flirdib kergelt minuga (kellele see ei meeldiks - naised jäävad ikka naisteks)
päikseline  tervitus Hispaaniast!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar