reede, 18. oktoober 2013

torremolinos

Käisime eile rongiga Torremolinos.....  mul oli see esimene reis meie keskusesse (teised juba käisid)....sõita oli 2 peatust rongiga
kesklinnas oli nagu ikka palju kauplusi, aga mulle  hakkas silma armas skulptuurike ja suus-suur  puu koos L-ga












Noored ei taha pildile jääda.... mina ei karda enam midagi...elundidoonoriks ma enam  ei  kõlba, vägistada mind enam keegi ka ei taha (oleks ehk põnevgi) ja suurt raha mul ei ole...
siin ma siis puhkan peale reisi koos  martiniga (mulle on alati martini väga meeldinud)...imelik et saan siin napsi lubada (ei käi pea ringi ega midagi)...peab vist siia elama tulema -- ei-ei oma kodumaalt ma ei lahku (kuidas me siberis väiksest eestist  unistasime ja pikisilmi ootasime, millal sinna saame!!!)
Nüüd  siis viimased päevad päikselisel Hispaania rannikul
tervitus teile sinna kaugele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar