reede, 22. november 2013

doktoritöö esitlusele

Sain kutse 24.11 doktoritöö esitlusele, mis toimub ERM-is...plaanin minna, sest olen ehk siis juba nii terve, Inge Melchior on hollandlane, tuli Eestisse  elama ja juba  esitab oma töö eesti keeles  (eestlaste mälestuste kohta ... siberi teemal)
Meenutasin  kuidas ma Helsingis oma poja doktoriks promoveerimisel osalesin
me pojaga ta juhendajaga vestlemas
Aga see on tütre doktoriks promoveerimine Stockholmis
Olen väga-väga õnnelik inimene, et  mu lapsed on oma õppimistega nii kaugele jõudnud
Jätavad ka väikese panuse  teaduse ajalukku...

Promoveerimisel ma ei olnud, aga kaitsmisel küll















Aga 24. lähen siis kuulama hollandlasest doktoranti, kes on oma eesmärgiks võtnud uurida eesti küüditanute lugusid...
kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar