neljapäev, 21. november 2013

kes ma olen?

Ma ajaviiteks süvenesin astroloogiasse ja hakkasin uurima kes ma siis olen...

.tuleb välja et eelmises elus olin ma meesterahvas, elasin Hispaanias ja taltsutasin härgi -  noh nagu toreodoor või.... oih  sellepärast mulle  tundus Hispaania kuidagi tuttav...aga  kahjuks härgi ma ei kohanud, L käis küll seda tapatööd vaatamas, mina aga ei julgenud minna..on kurbi kogemusi olnud,
sest plikana ma käisin emal abiks kolhoosilehmi lüpsmas ja pull oli ka  lehmakarjas, kari oli jõe ääres...kui ma lõpetais ühe lehma lüpsmise siis  tõustes märkasin, et pull tuleb  otseminu suunas (mul seljas punakas sitsikleit).. ehmusin nii et viskasin pange koos piimaga pullile pähe ja hüppasin jõkke, ujusin pooleldi vee all teise kaldani kus oli küla ja veel mitu ööd nägin pulli lõusta unes.. nii et ma pulle kardan
 see on ka pullinägu lehm..mul juba jalad värisevad....
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar