esmaspäev, 18. november 2013

ikka nohu

No sellega  saab nalja...täitsa õige on jutt, et kui nohu ja aevastusi ravid siis põed 7 päeva kui ei ravi siis  terve nädala...mul see juba  kestab....joon ja joon, et rutem pisikud kehast välja saaks, L-e  andsin kohe  foto ristsõnadega, milliseid ta mulle toob kui koju tuleb
sest süvenedes ristsõnadesse nagu ei pane seda haigust tähele...muidugi kõik möödub kiirelt kiirelt siin maailmas .. ka see haigus...aga mina olen suur viripill kui mul midagi viga on...
Eile helistasid lapsed  ja eriti pikalt rääkis Arvik sellest  mis mäng nüüd inglismaa poistel moes on..tuhkagi ei saanud aru...mingid olendid kas tulnukad või dinos-d peavad omavahel sõda mitte  ekraanil vaid nagu  nukud ? jne. jne
Kass ei viidsi ka minu aevastamist kuulata muudkui keerutab oma hispaaniast toodud vurri

ma siis jätkan oma aevastustega teie terviseks! (pea juba kumiseb)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar