teisipäev, 19. november 2013

no paremaks veel läheb!

Et ma asjatult voodis ei lamaks siis kukkusin lugema...bronhiit hüppas mulle ka veel kallale, räägin nii jämeda häälega, et L  kutsus mind juba  nende koori bassi laulma (olevat  bassidest puudu)...
oh see põdemine päris lõbus, ei ole vaja midagi teha, kuna kõik tehakse ette ja taha ära...arsti ma ka ei taha sest rohtusid on niigi peal, ega ma hobune pole, et mulle veel antibiootikumid, köha rohud jm. välja kirjutatakse...organism maadleb isegi nii tugevasti, et olen juba pikali maas...ongi parem lugeda
Imelik, et ma olen nende krimkade kohta juba filme trehvanud nägema...Tom Cruise mängib ühes väga head peaosa.....aga  lugeda ka põnev oled nagu kusagil kaugel teiste inimeste seltsis ja ei tunneta üldse haigeks olemist...kui raamatu  käest paned siis oled jälle valude maailmas tagasi....
vanasti kui keegi lähedastest haige oli käisin ikka vaatamas ja tuju tõstmas, nüüd kardetakse seda grippi nii et keegi ei  tule lähedalegi...ka lapsed kusagil kaugel - maade merede taga...noh lõpetasin virisemise ja  süvenen uuesti raamatusse..tralla-laa
pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar