kolmapäev, 27. november 2013

sügis unustas viia need...

Eile käisin aias ringi  ja nägin viimaseid õisi ..... tulid meelde sõnad  laulust  "...viimaseid õisi näen veel...sügis unustas viia need.."
Sauna juures oli üks sinakas õieke
siis tulin maja juurde ja vaata imet akna all mõned saialillekesed  veel õitsevad rääkimata roosi seemnekestest


need ripuvad lausa pingi kohal, millel istudes ma hommikuti kohvi joon..
Lumi on mujal juba maas, küll jõuab varsti ka siia ja matab selle ilu oma alla..
On ikka tore aeg - ei pea tööle jooksma, närveerima jne... teen mida tahan ja mul on aega hommikuti õues kohvi juua, ainult ei ole kellekagi vestelda..Kytti küll lööb nurru ja püüab igatmoodi mu tähelepanu
hea et mammuke mind vaatama tuli ja  et ma nüüd terve olen
lippan ise sinna kus juttu saab ajada ....(see oli eile veel)

Aga täna hommikul  lumi, esimene lumi sellel aastal Tartus!!!  kui valge ja puhas on nüüd  terve maailm...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar