laupäev, 2. november 2013

hingede õhtu

Täna on siis hingede päev ja juba saabuski õhtu...tekkib selline imeline tunne nagu olekski keegi nähtamatu külas.....joome L-ga teed ja mõtleme teile kõigile, kes olete meie juurest  lahkunud...v.-olla seal kaugel tähtede taga sügaval pimeduses on tõesti hinged...seda me praegu ei tea...aga tulevased põlvkonnad ehk jõuavad kunagi ka sinna ja nemad teavad siis  rohkem...
 jälgin seda võbisevat küünlaleeki ja mul on hea tunne - ma olen teiega...
On küünlavalgus hell ja soe...
Ilusat küünlavalget õhtut kõigile! 

4 kommentaari:

  1. Alati imestades ma lihtsalt pean küsima -- kas sa teed meelega selliseid pilte?

    VastaKustuta
  2. kullakene, nii ja naa...mul on väga vana ericssoni mobla....aga eile ma andsin pildil ka hingedele ruumi...tahaks küll vahel paremini teha

    VastaKustuta
  3. Õhtul, lambi- küünlavalguses on palju raskem selgeid pilte teha kui päevase valgusega, eriti kui pildistamiseks kasutatakse mobiiltelefoni. Minu arvates annab see pilt edasi nii mõnegi ilusa tunde :)
    Inimesed märkavad tihti ainult vigasid, mitte seda mida Sina hästi teed. See on meil kombeks, leida vigu teistes, kuna me ise pole täiuslikud. See ehk tekitab tunde, et midagi meie oskame midagi teha paremini kui keegi teine.

    VastaKustuta
  4. Ei ma vigu nüüd küll otsima ei tulnud, palun vabandust kui selline mulje jäi. Ühtegi etteheidet ma ei ole teinud. Ma nimelt tundsin muret su piltide pärast.

    VastaKustuta