kolmapäev, 13. november 2013

väiksed silmailud

Õues udune, vihmane...sügisvärvid nukrad ja ise tõbine..aga toas on soe, tuli pionerkas ja juba naudin jõulude lähenemist.... mammuke tõi eile värvimuutva küünlakese (eelmised aastat on väiksemad olnud), suure ja kobeda, mis  jõuluõhtul kindlasti kaua  põleb...ja mul on ka imearmas lilleke,mis õitseb minu lemmikvärvides (kuid ma armastan ka teisi värve).....ei noh orhideed on ikka imelised!










tervis läks kohe paremaks ja tuju rõõmsamaks..käisin isegi õues juba kohvi joomas....
milline puhas karge õhk (autoteed jäävad siseõuest kaugemale, isegi müra ei kosta)..kahjuks nii terve ma veel ei ole, et homme esinema minna - see nali jääb ära, kahju-kahju..
aga nüüd.. (delfiuudised loetud) kukun ajalehti lugema (Postimees, Päevaleht), olen ikka nendega harjunud ja tahan paberit ju ka vahepeal käes hoida, muidugi need  ristsõnakesed...
nii  hea on paraneda...
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar