reede, 30. mai 2014

dzumgel



Teate, meil on puukuuri taga täielik dzungel.....isegi Kittty eksib vahel ära
naaber (ta tegeleb metsaga) on istutanud igasuguseid põnevaid puid ja ka meil on seal ühte teist.....nii on tekkinudki aja jooksul tõeline dzungel....näe praegu õitseb puhlakas, mille ma palusin naabril jätta (kasvab piiril), et tervisele hea puu ja mina armastan neid marju ka vahel närida
Ka mina istutasin kunagi sinna veel lillad ja valged sirelid, et see vana kuur  teisi ei häiriks, samuti vaarikad on seal, neid ma ikka vahel korrastan, aga muidu on dzungel mis dzungel...muidu hea siilidel olla ja  seal elab maasees veel mingi loomake...ainult uruauk on näha...Kittyle meeldib seal passida - ei tea ainutl kes kelle ära  lõpuks sööb.. seal kivide all ongi urg  aga minu istutatud sirelid on juba kasvanud nii suureks ja õitsevad (valged,lillad)
kalli-kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar