reede, 23. mai 2014

pidulik lõuna

Meid on täna kutsutud pidulikule lõunale Püssirohtu...ei tea mida seal siis jälle reklaamitakse...sest tasuta lõunaid ju tavaliselt ei tohiks olla...Ükskord ma juba ostsin omale ühe putsunutsia...siiani ei julge eriti kasutada, sest ta puhastab vaipu 100 kr. veega, aga vesi mis ma sinna pean panema ei tohi olla kraanivesi vaid keedetud jne.- üldiselt keeruline värk...siis ma ostsin veel õhupuhasti, aga see toodab küll ioone, kuid võtab palju elektrit...veel palju pudi-padi olen ostnud mida eriti ei kasuta...
Ei täna ma küll endale midagi ei osta! Pangu või püssitoru ette..L juba naerab, et meie elamine on isegi mittevajalikke vidinaid täis..... aga vahel osatakse kohe nii rääkida, et ma nagu ei saakski ilma selle kaubata elada...reklaam on meil kõva Aga orhideed mulle küll meeldivad ja neid ma ikka ostaks kui raha rohkem oleks...need on kuidagi omapäraselt kaunid ja õitsevad nii armsalt
ilusat päeva!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar