reede, 16. mai 2014

öised mõtisklused

Mõtle ärkasin  tundest, et keegi vaatab mulle otse silma - oi see on kuu! Kas tõesti ma olen lunaatik!? Kuu ja linnud ei lase magada...mis neil lindudel hakkas, et nad kuu peale siristavad? Hommikul pidi ju külma tulema....praegu ei saa  midagi aru ja ei  taha eriti nina välja pista...
Hommikul pidin ilma söömata- joomata verd minema andma...praegu juba tahaks juua (olen ma ikka kannatamatu inimene)... L läheb silma opile (hoian talle pöialt)....ise pean vist kellegi utoga kutsuma, muidu minestan veel seal arsti juures ära...näis-näis...igal juhul kuu, linnud ja muremõtted ei lase magada...oh kui kahju, et ma selline tundlik tüüp olen loodud....
õhtul oli lausa sant olla kui kuulsin möllust Ukrainas..annaks jumal, et nad need venelased (või rohelised mehikesed) sealt välja suudaks lüüa ja Donetski, samuti Luganski tagasi võidaks..
Ometi ees ootavad rõõmsad sündmused: mitmed peod ja juubelid.... tõmban jälle pilli ja löön laulu..kas Lembit saab oma silma selleks ajaks korda!?  ei tea..ei tea...eks need haigused käivad ikka mööda inimesi, kus neil mujal olla on...
uhh külm on tõesti...mõtlen parem kõrbele   "aga päike praeb - astub kõrbelaev...veel on kaugel kaev..."  Läks kohe soojemaks ja joogi isu kadus ka.....nii et verd andma ilma söömata- joomata nagu Sveic ütles - lõuad pidada ja edasi teenida!
Hopsti tekialla  sooja!
öine terviktus!

2 kommentaari:

  1. Ilusat päeva kallike ja hoian Sulle ja L-ile pöidlaid! Olen mõtetes teiega!

    VastaKustuta
  2. Tänan kallike, minuga on OK...aga L. pole veel kuulda....eks hiljem kuulen...kui vaja lähen haigla juurde
    kalli

    VastaKustuta