neljapäev, 22. mai 2014

paanikahoog

Oi, elasin eile üle paanikahoo - see on jube!  Proovisin õus vihma käes käia...siis tegin pea märjaks ja võtsin rahusteid jne...lõpuks läks vererõhk kõrgeks ja tekkisid rütmihäired..kõik lõppes kiirabiga....
Olen peale mehe surma olnud hädas paanikahoogudega, siis süstisin omale reite diazepami  - see mõjus..aga nüüd on aastad möödunud ja olen unustanud kui jubedad need paanikahood on...  eile  oli juba kolmas kord kus ilma kiirabita hakkama ei saanud..lugesin int-st, et see  on päritav...no ema oli mul tugeva närvisüsteemiga naine aga  isa ei mäleta (viidi vangi kui olin väike) ..tema oli muusika inimene ja emotsionaalne..just  sinna see koer on maetud....

Oh jama, nii ilusad ilmad  niipalju ilusaid lilli vaadata, aga minul paanika hood, hakka jälle mööda psühhi-d kõndima...helistasin eile tütrele Rootsi - tema ju dr.kraadiga psühhiaater..ütles, et ei oska lähedasi ravida ja  selliseid ravimeid nagu hanax  (kiirabi soovitus ) neil ei ole...tütar tuleb  esmaspäeval Eestisse eks siis konsulteerime....aga sinani on vaja elada.....kardan järgmist hoogu!
Lähen kohe hommikul piparmündi teed  jooma (kohvi jääb ära)
Vbolla ma eile palju niitsin aias ja tegin tööd, aga L-l oli silma op. ja ta ei saa praegu midagi teha....
Miks küll minul - elaval, laulu-tantsu lembelisel inimesel (käin ju praegu juba ujumaski) jälle sellised jubedad hood!?
ei tea....ei tea, eks pean siis hakkama nendega maadlema....
aga ilusat kevadet teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar