kolmapäev, 14. mai 2014

uus kuulilleke

Et ma kurb ei oleks L tõi mulle uue kuulillekese siis kui töölt koju tuli - see nii  kaunilt täiendab mu orhideesi (tänan kallis)
 jälle nii omapärane.. kuidas ma küll armastan neid vaadata...panin uuele väetisepulgakese ja hoidsin siis vihma käes oma uut lillekest...koos teistega näevad nad päris ilusad välja
mul on toa nurgas lausa troopika....peaks vist ahvipoja ka tooma siis saaks nalja...aga ei taha ju loomi piinata.....vot, ahvid on mulle eluaeg meeldinud ja mind naerma ajanud....see mul veel puudub (nagu ütles Juku)! Mine või jälle Aafrikasse ahve vaatama..ma olen eluaeg unistanud käia sellises  riigis, kus looduslikult loomad vabalt elavad ja inimesi ei karda (Keenia või Tansaania)...seal saaks vast isegi maoga suhelda!
Anka kutsub mind alati gürsaks mitte sellepärast et ma kuri oleks vaid seetõttu, et ma armastan vahel madudest rääkida ja Eestis pesitsevaid ei karda, kui metsas kohtan siis  jälgin ja imetlen....ma pean vist ikka  ühe Aafrika reisi ette võtma...
tänane hommik on karge, kassikontsert ajas mu üles....naabruskonna isased kohe kooris laulavad meie Kittyle, imelik et nad aru ei saa, et Kittyl pole sugu..ta armastab õhtul kiigele tukkuma jääda...lasin ta sisse, et L veel tukastada saaks....
Lähen  siis õue et Eestima õitsemise ilu jäädvustada..
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar