pühapäev, 11. mai 2014

ometi lilled

olen veidi haiglane ja maadlen külmavärinatega....mis teha, mis teha ka emadepäeval võib haigeks jääda...jõime siin L ja mammuga teed  õues ja sõime torti ju siis tuul mulle liiga tegi..igatahes mõni
tund hiljem hakkasid külmavärinad ja siin ma siis olen ja  maadlen halva enesetundega..... Lootsin ka nelke või roose emadepäevaks  saada, aga mida pole seda pole...kuidagi kurb hakkas
Ümberringi kõik räägivad lilledest emale ja minule nagu keegi ei too ja pole lootagi, ometi ma nii armastan lilli.....kuidagi üksik tunne tekkis...mõtlesin oma lastele, kes elavad mitme maa ja mere taga jne..
Ja siis ilmus äkki Joel  väike kimbuke lihtsaid lilli käes....milline rõõm.. ometi lilled ka mulle!

Meel läks palju rõõmsamaks ja küllap ka haigus taganeb....homme ehk olen juba tervem
kalli-kalli



4 kommentaari:

  1. Oleksin koogi asemel lilled vottnud, olen koikide tahtpaevade puhul sulle lilli toonud ja ütlesin kui labi tulin, et venna tuleb lilledega, ja ta ohtul tuli ju labi? Mul niigi kurb paev sest ema kaugel, ja nüüd tunnen ikka et ükskoik mida ma ka ei teeks, ei ole minu kui lapselapse pingutused sulle piisavad. Alati oled oelnud et lillede peale pole vaja kulutada, kuna sul suvilas kasvab nii palju lilli. Loomulikul oleks ma pidanud taipama, et lilled sulle olulised. Anna andeks! Mul vaga palju kohustusi ja motteid peas ja vaga raske on koikide meeli roomsaks teha pidevalt, sest alati jääb mu pingutustest puudu ja mitte keegi ei hinda seda kui palju vaeva ma naen et koik roomsad oleksid! Lootsin et keegigi on tanulik aga kunagi pole mu pingutused piisavad. Oled ju koige kallim vanaema ja hoian sind vaga!

    VastaKustuta
  2. oh mu kallike, anna andeks! ma sain ju lõpuks lilled ja kõik on OK, L tõi mulle veel uue kanna ka, mu silmarõõmuke ma ei oleks pidanud blogis sellel teemal sõna võtma..kook oli väga maitsev ja sõime veel kõik kes külas käisid...ega ma ju ka ei oska alati tänulik olla..errare humanum est!
    ilusat õppimist sulle minu linnupojake!

    VastaKustuta
  3. Ilusat Emade Päeva Mare! love suexx

    VastaKustuta
  4. Thank You, Susan! Sulle kõiki ilusat sinna kaugele Rootsi! For mother too...
    love You mare

    VastaKustuta