teisipäev, 8. juuli 2014

hea poiss

No küll on Lauri ikka hea poiss...tõi eile niipalju murakaid, et kui põrandale laotasin, siis on neid terve meri...tuli hilja rattaga , mina juba magasin,,,aga tema ütles, et päeval oli kuum ja  ta oli alles kaheksa paiku metsa läinud......
.
ma laotan neid sellepärast  laiali, et siis  viskavad  paari päevaga oma kestad lahti ja marju  on kergem puhastada..
Aga pehmemad marjad, mis olid veel  plastpanges segasin suhkruga ja  sõime Lembsiga niipalju kui jõudsime...osa panin juba külmikusse..
.olen ju raba ääres kasvanud ja murakad on mu lemmikud
aga aias saab  juba ka vaarikaid ja teisi marju maitsta....hommikul teen ringi peale ja alles siis  joon kohvi

kirsse peab juba täna korjama hakkama, et talveks siirupit teha  - niiii tumedad ja magusad juba
 (see pilt on tegelikult varem tehtud, ei viitsinud välja minna uut  tegema)
nüüd lähen peale suure marjade söömise kiige peale magama, sest niitsin peaaegu tuhat m3 muru ja olen nüüd surmani  väsinud....head und mulle!
kalli ka teile sest laulupeost õppisin, et puudutus on väga armas ja vajalik!

2 kommentaari:

  1. Ja mida mu mammuke seal kaugel kuningriigis teeb! Ka Dublin on ilmunud mu blogi vaatajate hulka..kalli

    VastaKustuta
  2. Kassi eest kannan hoolt ja loen raamatuid ja puhkan. Head murakate puhastamist ja söömist teile kallikesed!

    VastaKustuta