esmaspäev, 21. juuli 2014

kassid ja lilled

Täna tegelen aias, külisin veel tilli maha, et oleks augustis võtta ja rohisin veidi..siis vaatasin oma kassid ja lilled üle...
 Kittyle näiteks meeldib antiikmööbel, aga kellele see küll ei meeldi....ta vist kuumaga naudib selle ilu









Meeri luusib muidu ringi ja tahaks nagu rattaga sõita.....aga ei ulata peale ronida...
mis puudutab lilledesse, siis orhideed ei mõtlegi oma õitsemist lõpetada, tavaliselt vihmaga viin ma  need õue, siis arvavad, et asuvad troopika metsades
ja akna taga on siis minu tootsi peenar, kuid kaks lõunamaist  kleopatrat  võtavad seal varsti  võimu üle, sest need õitsevad varsti niiiii võimsalt......
Eelmisel aastal oli mul neid üks aga sel aastal on juba kaks...ma ei tea miks need vahemereäärsed lilled mind nii köidavad... aga hingel on kuidagi hea, kui ma neid vaatan......
aga õhtul siis laululavale minek, seal esineb "Kuldne trio" ja ka teisi artiste....
....kuid  kalli- kalli ka teile kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar