reede, 18. juuli 2014

kasside jaht

   see punapea Meeri ajas mu jälle üles..
Maie pere  käis  eile külas ja  tõi kiisu Meeri  meile suvitama (nagu igal aastal kui neil korteris väga kuumaks läheb), aga Meeri on ju lemmikloom ja harjunud  voodis perenaise juures magama...













Talvega unustab meie olemasolu , alles hiljem saab aru kui tore siin olla on....Meeri võõrastas mind  ja isegi susises mu peale ... oli rahutu, nuuskis ringi , Kittyle (kellega eelmisel aastal sõbrad olid) tegi kohe tuule alla...too jooksis suure hirmuga puu otsa imestades, et mis fuuria siia tekkinud on..
hiljem meeri rahunes ja sai aru, et siin antakse ka süüa..leidis  oma vana magamiskoha (köögis) isegi üles ja läks õhtul ilusasti tuttu....

meil on köögi ja toa vahel lae all üks auk tehtud, et kevadeti, kui pliidit küttame soe õhk ka tuppa tuleks... ma toppisin ööseks  augu padjaga kinni, et Meeri meid  öösel ei häiriks....
 ärkasin öösel laudade kolina peale...läksin siis kööki vaatama - Meerit pole kusagil...tulin uuesti meie tuppa ja vaatan, et lauad seinas liiguvad, et mitte L äratada tõmbasin padja august välja ja vaatasin, et meeri oli seal kusagil laudade vahel..peani ulatasin aga sain tugeva käpalöögi ...nii et puudutada ta ei lase ja käppa mulle ka ei ulata...haarasin  käepärast oleva  roobi ja tirisin ta sealt välja,,,tema aga kisas, lärmas ja küünistas...nagu tulekera pani lahtisest aknast välja...Kitty, kes öösiti kiigel magab oli ka akna lauale tulnud ja veeres samuti öö pimedusse...rohkem ma neid näinud pole...eks nad  tühja kõhu pärast  varsti ikka ilmuvad...lähen nüüd lõunauinakud tegema, sest varsti on jälle külalisi oodata...oleks nad ometi ilma lemmikloomata....sest herilased tegid ühe augu akna alla maa sisse, ajasin selle kinni ja sain  susaka, muttid on ka majale lähedale juba tulnud...ei ma olen  nendest kõigist tüdinenud....mida herilastega teha? Kui kassid neidki püüaks või mutte...
pai-pai


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar