kolmapäev, 30. juuli 2014

minu Tartu...

Käisin kesklinnas juuksuris, et  kulmusid ja ripsmeid värvida sest mudilased  ja minia tulevad ju täna ja  vanaema peab ikka ilus välja nägema, juukstega tegelen hiljem ise..
Aga kui ilus on see minu kodulinn Tartu suvel, pildid just kesklinnast
lausa jalutasin oma  värvitud silmadega ja imetlesin, et see on minu ülikool, kus mu lapselapsed juba õpivad  ja saavad olema kolmas põlvkond  haridlasi...sest emakesel oli ainult 4 kl. haridus ja ta alati  rõhutas mulle hariduse vajadust....ja nii me siis tegime, ainult et penskaril pole selle diplomiga enam midagi teha, ainult vahel võrdlen oma lahkunud abikaasa diplomiga  hindeid ja mõtlen kumb  meist ikka targem oli, et lapsed doktori kraadini jõudsin, alati leian, et mehe hinded olid ikka paremad ja tema lõpetas ju ka  keskkooli medaliga...
Aga mu Tartuke meeldib mulle väga ja tahan ikka käia  kesklinnas, vahel kassiorus või laululaval kontsertidel...muidugi tantsimas, kus  keskealistel vähegi võimalik  jne.
siin ma siis olen oma pähe tehtud silmadega (nagu naised ikka ütlevad)
Nüüd teen juuksed korda ja siis lähme L-ga  suvilasse, kus poeg ööbib ja ta pere varsti saabub
Küll ma olen õnnelik!
Kui saaksid mammuke ja  laur ka veel  sinna tulla siis saame lausa rahvaste palli koos mängida
tralla-laa, tralla-laa, küll on tore elada!
pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar