laupäev, 12. juuli 2014

oh need luiged

meri, luiged kajakad - kõik mu ümber  ja mina teen hommikust suplust..millised emotsioonid!
Aga luikedel on ka pojad, samuti kajakad teevad suurt kisa ja lendavad mu kohal, et ma nende pesale ei läheneks..kajakate poegi ma ei näinud  (tean pererahva jutust ja kajakate käitumisest), aga luiged on uhkelt koos oma poegadega, mind nähes lähevad merre..emane ees koos poegadega ja isane jälgib  veel, et  ma ta poegi ära ei võtaks
kajakad aga lendavad ähvardavalt mu pea kohal ja teevad suurt lärmi
Aga nüüd on meil plaanis minna Võsule, et sealset randa nautida......ilm on ilus ja meri kutsuv
Oh kui mõnus on  ka meie põhjarannik....nii tore, et mu kodumaa on  mereriik ja sõida lõunasse või põhja  saad ikka merd nautida..
noh meie siis stardime Võsu suunas
suur kallistus Iirimaale (tütrele ja Suele) ning Rootsi (meie mammukesele)
ka teile kõigile, kes te mind loete!!!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar