neljapäev, 10. juuli 2014

puudutusest

Ma olen loodud selline inimene, et ikka tahan inimesi kallistada kui kohtume ...tuleb välja et puudutus ongi elus oluline asi.....laulupeol puudutas meid muusika ja liitis ühte.....nii et minu puhul ei olegi puudega tegemist, lihtsalt mõni inimene on tundlikum mõni tuimem jne... saab vahel teiste käest ka energiat näpata...nt. eile tuli Joel Norrast tagasi ja me embasime nagu tavaliselt...kohe tundsin et energiat tuli juurde. Minu eeskujul on L samuti hakkanud  lähedasi inimesi rohkem embama -  see anab kuidagi hea tunde...  oma  laulupundis käib meil alati suur kallistamine...
imelik, et minu ema ei olnud selline..kui ta vanem oli siis talle ikka meeldis kui ma teda kallistasin, aga nooremana ta oli  alati asjalik...ju ma olen siis selles suhtes isasse
Peale selle suure  laulupeo puudutuse tahaks nagu kõiki armastada ja kallistada... armastus on ilus ja mõnikord  on  kurb, et see  tunne inimest kogu aeg ei valda....
kuid me  eluke ju lainetab oma mõõnade  ja tõusudega...Tättel on nii armas laul sellest tehtud ...  mõni hetk on elus väga ilus.....mõni hetk on jälle valusam kui teine   jne ...
hea on  sellest kõigest mõtiskleda kui  kuuma tõttu uni ära läheb..käisin ennast õues lausa  külma veega kastmas... nüüd on nii hea olla
...aga mis puudutab embamist ja puudutamist siis ei olegi fotot siia lisada  ... teine kord klõpsutame
 siin on küll selline pilt kus me laulame armastusest (eks see ole ju ka  seotud  kallistamisega) vau, aga publik asub teisel pool vett - omamoodi ilus hetk
selle pildi nautimine samuti ilus hetk...tahaks neid õiekesi puudutada
siin ma tantsin oma lähedase inimesega, mulle väga ilus hetk..
Ei noh ilusamaid hetki ja puudutusi on siin ilmas ikka palju rohkem kui  valusamaid
Kokkuvõttes olen üks õnnelik inimene, et mul on palju  lähedasi ja sõpru kes mind armastavad ja  nii hea on ka oma armastust ja puudutusi neile jagada...
Kuid praegu kõik magavad õndsat und ja õues on nii vaikne, ainult mõni varajane lind ärkab ja laulab rõõmust et varsti päike tõuseb ja maailm on jälle täis valgust ja armastust..
ilusat ärkamist kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar