pühapäev, 20. juuli 2014

milline õudus!

Milline õudus! tsiviillennuk lasti raketiga alla....kohapealsed terroristid aga ei lase vaatlejaid isegi sündmuskohale, inimeste surnukehad vedelevad kõikjal ja  kõdunevad  päikese käes.... omaksed ei saa niipea matta oma kalleid lähedasi....terroristid maratöörutsevad ja korjavad ehteid ning väärtuslikke asju....mõned viivad  lennuki osi juba vanarauaks...kuidas saab selline asi juhtuda 21. sajandil Euroopas!? Miks Hollandi  ja Malaisija lennukid ei vii oma surnuid kodumaale!? Kohutavalt kahju on inimestest, kes süütult surma said....Annaks jumal Ukrainale jõudu kõige sellega hakkama saada..
kui ma väike olin siis  oli Stalin, kes saatis  süütuid inimesi Siberisse ja mu isa surigi  vangina Magadanis..nüüd on Putin samasugune, kes ei hooli lihtsatest inimestest..ise ta on maailma rikkaim inimene
Minu arust lühikesi mehi nagu Napoleon, Hitler, Lenin ja samuti Putin vaevab  kuulsusjanu ja nad jäävadki ajalukku oma inimsusvastaste tegudega
Sügav kaastunne kõikidele terrorismi ohvritele ja inimestele, kelle lähedased hukkusid !!!!!
Ma lihtsalt ei saa vaiki olla ja pidin sellest  kirjutama, hing lausa karjub valust hukkunute pärast, samuti lihtsate ukrainlaste kannatuste pärast..millal see kõik lõpeb!?
Aga meile  tuli vihmake, mis lööb looduse  jälle särama ja nagu leinab neid süütuid ohvreid seal kaugel Ukrainas....
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar