neljapäev, 5. veebruar 2015

Ikka Kyttist ka...

Kyttil on oma skulptuur....kui aknast vaatan siis tema poseerib puust kuju juures....,,,kui kohvi joon õues siis  kiisu tuleb minu viltide vahele...mulle Laur kinkis mõnusad jalanõud lambanahast, millega õues käia kui lumi on maas ja hea on ka  hommikuti kohvitada...mulle meeldib tass kohvi õues juua - tulgu siis taevast kasvõi tina















Aga mul on ka teisi sõpru õues, imelik et leevikesi ei ole sel aastal näinud..... varesed vahel vaatavad mis mul hommikulaual on, viskan  neilegi midagi...eks  nad ole ka looduse linnud ja õigus siin ilmas elada...
Kytti muidugi tahaks kõik linnud nahka panna, eks ta suvilas ole neid vahel kättegi saanud...vareste peale on ta eriti vihane, kuigi vahel kardab neid ka..ükskord oli kaks varesesaba sulge maas ju nad siis kaklesid....üks .suurem vares ajab teda vahel taga..
Kui ma poes vahel käin või me kuhugi läheme, siis ma ütlen kiisule, et   o o t a .....ja tõesti kui tagasi tuleme on ta värava  kandis meid ootamas, vahel lausa püramiidtamme otsas
Õues on päike ja lumi särab nagu hõbe....nii ilus!
kalli-kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar