teisipäev, 3. veebruar 2015

katuse lõhkujad

Meie käisime jälle eile õe pool, ta andis mulle 2 imearmast pilti, mida ta oli suurendanud

Õde oma maja juures  ja meie Vilde kohviku ees istumas...ise ei mäletagi millal me nende  kahe targa mehe vahel istusime..vaatan, et pikemad juuksed sobivadki mulle rohkem, sünnaks kasvatangi juukseid, siis saab  neid põnevamalt sättida, ei juuksuris ma ei käi olgu või juubel..rahad ikka reisimiseks ja neid paari karva oskan ise sättida...
Aga õe pool sai eile nalja ka....tema räägib, et lähme jälle pilliroogu lõikama, mina imestan, et milleks jälle, katus ju majal peal..õde räägib, et varesed varastavad  pilliroogu tema katuseharjast omale pesa ehitamiseks...nii naljakas! Aga tuleb välja et varestel on kergem pilliroogu katuselt noppida kui vee seest murdmas  käia....vot on asju ilmas, mille peale ei tulegi - varesed ikka targad linnud ja millegipärast on neid  siinkandis päris palju, eks ma aitan vahel ka oma toidujäänustega vist nende paljunemisele kaasa, aga kui nad siia ilma on loodud ju neil siin ka koht on...
Kuid mina pean nüüd nende pärast jälle roogu lõikama minema
Peaks ehk katusele mõne  peletise või muusika nende  hirmutamiseks panema....õe maja lähedal on mets, ime et mõned muud loomad ei tule veel seda õle moodi asja sööma...
Ehita veel omale tervislik elamu..see hakkab ka looduse teistele asunikele  meeldima!
Nii ilus päike  3.veebruaril!
päikest teile ka südamesse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar