pühapäev, 1. veebruar 2015

ühest laulust

Istun  siin ja kuulan raadiost originaalis "Kolme tuvi kohvikut"...väljas sajab kergelt lund ja  ma mõtlen selle laulu eesti keelsetele variantidele..algul  tuli  tõlkes see kohviku variant, aga mina laulan pilliga ikka seda teist  "Talvine linn....", mis hiljem eesti keeles ilmus, ma ei tea kas sõnad on tõlkinud R.Linna, aga  väga ilusad sõnad talvisest linnast ja armastusest
Talvine linn sajab lund sajab lund
taevas sombune tuul kalgilt ulub
väikene sadam ja kolm - neli laeva
jäätunult kai ääres sulus
  ma jalutan üksi mu ümber on tühjus
  üht tüdrukut eemalt ma näen
  ma lähen ta juurde ja alustan juttu
  sulab lumi me jalgade all
ref. Väikene baar- väike bistroo eemal meid ootab
       väikene baar - väike bistroo sadama kail
       terves ilmas me jaoks ei olnud kohta
       kohtumispaigaks meil sai väikene baar
Talv möödus ja kevad viis minema lume
sadam väikene laevu on täis
tuul mahedalt paitab mu hinges on soojus
ja kevad nii lõputu näib
  ja siis tuli suvi me ellu tõi muutust
  ma mõistsin et armastad mind
  ja päikene paistis ja baari terrassil
  sa suudlesid-suudlesid mind
ref. Väikene.....
On sügis nii kõle puud lehtedest tühjad
ja sadamas vaid mõni laev
taas jalutan üksi sa oled must kaugel
mu hinges on tusa ja vaev
  ma vaatan su pilti-üht koltunud fotot
   mul meenub siis talvine aeg
  kui seisime kai peal ja vestsime juttu
  sulas lumi me jalgade all...
  Üks paarkümmend aastat on see laul minu lemmikute hulga kuulunud, eriti kauni on ta siis kui Ülo meid mandoliiniga saadab ja mõni meist kitarri mängib
Praegu vaatan seda  kerget lumesadu ja 1 veebruari puhul haarasin kitarri ja laulan oma hingele seda ilusat laulu....kui mõnus..kahju, et ei oska selle laulu originaalesitajat prantsuse k. kirjutada...pole ka kuskilt vaadata
 Oh kui hea on laulda....mu suured lemmiklaulud on veel "Love me tender" ja "Yesterday", mida laulame vahel ka koos  pojaga.. siis on kitarr tema käes (temal see puhas inglise keel kõlab kaunilt....kuidas ta muidu tudengeid õpetaks kui keel puhas ei oleks)
.poja eile helistas mulle kaugelt Inglismaalt...neil on kõik oki...aga sinna majja mere äärde tahaks küll kunagi minna, kuid see reis on küllaltki kallis ja nad tulevad koolivaheajal nagunii ise  kodumaale käima
aga ilusat päevakest teile...akna taga sajab ikka veel lund...nii armas!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar