reede, 27. veebruar 2015

kus on minu kampsun?

No kuhu küll jäi minu ilus  oranzikas kampsun....otsisin lausa  piltide hulgast, et millal ta mul viimati seljas oli...tuleb välja et eelmine aasta juulis Võsul, kui õhtul mereääres jalutasime ja imestasime kui tühi ja mahajäetud oli sealne rand




 no mida ma selle armsa kleidi peale nüüd panen kui suvi  tuleb ja õhtud on külmad....olen seda asja igalt poolt otsinud, igatahes Soome reisi ajal seda mul seljas polnud
Mõtlesin, et suvel tuleb mul juubel, mida õega  planeerime tema pool  tähistada koos laste ja lastelastega, sest tervis  vist on nigelavõitu ja väga suurt pidu ei taha..ahhaa mu muusika sõbrad ikka  ehk mahuvad ka sinna
  Seal muru peal püherdamiseks oleks see kleit täitsa mõnus, aga  sobivat jakki või midagi muud  ei ole.....näis-näis mis ma välja mõtlen....aga kus  see kampsun siis on......vau mul tuleb meelde, et L-ga pakkisime Ukrainale  riideid toetuseks - sinna ta vist sattuski...hea küll läks õilsaks otstarbeks...
Aga ma hakkangi suurematest pidudest hoiduma...mis teha, mis teha   tervis on tähtsam, pean ennast  hoidma!
Ka teile kõigile head tervist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar