teisipäev, 17. veebruar 2015

tark tüdruk

Laman siin ja veidi gripitan...me silmatera IT spetsialist käis eile  vastlakukleid toomas ja tõi ühe kivi..käskis selle vette panna ja juua või siis oma lähedal hoida..kuramus kivi nimi läks meelest aga int-s küll leidsime ta nime ja toime kirjelduse
unustasin ta ööseks veekannu ja ei julge vett juua, maitsesin vist on midagi....aga kivi puudutades tunnen et nagu hammustaks (ma ikka hädas oma tundlikkusega) no panin ta lõpuks laua peale las mõjub kaugelt....kui ausalt öelda mul pole kunagi aega olnud selliste asjadega tegeleda ja ma eriti ei usu nende  võimetesse..mu ema ja vanaema elasid peaaegu sajani ja ka ei uskunud imetegemistesse ning ei kasutanud igasuguseid jamasid ja imetegijaid..elu oli kiire ja vaja tööd teha, lihtsalt neil polnud aega....kuid ma ei vaidle ka vastu, taimede ravitsevat toimet olen kasutanud, nt. teesid joonud...aga selgeltnägijaid ja ravitsejaid ei usu...lihtsalt mõnel inimesel on tugevam aura ja nad on taiplikumad ning kasutavad neid oskusi raha tegemiseks..
Aga kivisse ei tea kuidas suhtuda...mammu andis kunagi ühe roosa kivi ja käskis taskus kanda..tahtsin näidata, aga ei leidnud üles, mammu ise ka ei ole teab mis uskuja...
Aga muidu on ta meil tõesti tark, võttis antenni lahti (kuna tv ei näidanud  fox kanalit ka vene omi, ma vahel vaatan, meil on starman ) kolvitas ja ma ei tea mis imet kõiki  veel tegi, igatahes kõik kanalid tulid tagasi (me vaatame toa antenniga)
 Siis oli mul läpakal vead ja telefon ei taha enam pildistada - kõik see spetsialist eile korda tegi....kus on tüdrukul nuppu! Muidugi ta ju lõpetas meil Lennunduse ja jätkab Ülikoolis, osaleb ka tudengite sateliidi projektis, midagi nad seal jälle varsti taevasse lasevad ...igatahes tänud mu silmaterale, et ta nii tark on!
Aga  mina lähen pikutan edasi ja mõtlen kas ma olen ikka väga haige...aptśihh
kallid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar