reede, 20. veebruar 2015

Oh neid valimisi

Oh neid valimisi küll..iga partei kiidab oma tegemisi ja lubab piimajõed ja pudrumäed...lastetoetusi, palku pensione - kõiki seda lubatakse tõsta ja inimeste  elu ikka paremaks muuta...aga kust need rahad siis tulevad..ega riigikassase ei tule ju uusi suuri summasid kusagilt juurde...
 paljud lähevad tööle  välismaale..Tartu Ülikool juba valmistab ammu arste   Soomele ja Rootsile, miks ei nõutaks tagasi kulutusi, mis on iga arsti väljaõppeks läinud!? jne.jne... paljude erialade inimesed lähevad oma teadmistega meilt ära... Meil on tasemel IT spetsialistide ettevalmistus ja me võiks sellest oma Nokia teha... samuti meil on ju maavarad olemas: põlevkivi, fosforiit, turvas, paekivi jne.... miks ei võiks ikkagi neid rohkem kaevandada ja riiki rikkamaks muuta, sest metsad ja sood, samuti meri annavad ju meile elamiseks värsket õhku külluses..mingit saastumist nagu ei paista....ei ma jätan oma lolli juttu ja  mõtlen keda ikkagi valida!?
Valimisele ma muidugi lähen ja valin Mihkel Raua - ometi üks julge mees, kes oskab õiguse eest seista...ta on kasvanud kirjanike peres ja küllap tal ka teadmisi on...minu lapsed kasvasid üles tema isa Eno Raua raamatute najal...ka mulle samuti meeldisid need  lastejutud....
Lõpuks ma leidsin keda valida ja võin ka oma sõpradele soovitada.
kalli kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar